unfriend.

hello guys and pathetic guys out there. is it wrong to spill our own thoughts and opinions ? nggaah no kan ? taksuka baca apa yang aku post, taksama alur politik macam kau, takpayah nak komen bagai. aku takperlukan komen kau. aku dah dengar ayat banyak cam kau. alah ! kau belajar pun kau tempat kerajaan bina, malulah sikit. pinjam duet pun dari mana untuk belajar ? nak cakap duet rakyat juga ? okaylah kau rakyat, tapi takberguna. buat orang sumpah seranah keliling bolehla. kalau lah kau tahu berapa ramai kawan kau yang menyumpah kau kan MUBASYIR. kesah plak aku. oh tiada pergaduhan between kita ? kau pasti ? sebab aku rasa kau ni bukan manusia pun. kau seorang yang tiada hati perut perasaan, kau kesian tak kat mak kau bila kau buat perangai camni ? tak kesian ? kau kena ingat, mak kau perempuan. kalaulah dia tahu anak dia asyik kena sumpah seranah dengan orang, mainkan perasaan orang, haish. cemana hidup masa depan entah ? oh aku hide untuk orang komen sebab aku benci kau. thanks.