system.

orait. aku malas nak gaduh dengan syaitan siapa entah nama dia, aku nak tukar topik. hello gang, i don't wanna talk about politics anymore because as far as i know politics is dirty actually. i bloody hate politics. puas hati tak ? AKU NAK ULANG SIKIT DISINI, SETIAP RAKYAT ADA PENDAPAT SENDIRI TENTANG POLITIK MASINGMASING. takpaham english ? HA HA HA. minggu ni aku buat sistem, senang cerita ini bulan aku habis internship, kelam kabut buat sistem. sistem sengal tu takes about 3 4 5 days maybe ? aku buat dengan 4 idea berlainan, iaitu dengan pelajar unikl uitm dan kptm aku sendiri. terimakasih kerana sudi kongsi idea. website senang buat, just guna php dengan software yang boleh design website itu sendiri. tadi buat, agak pening bila sampai nak relates databases yang ada. idea yang diberi pula pergh, bos TM yang kasi idea. pening ouh. tapi dengan tenaga empat otak berlainan, aku harap minggu ini siap. aku nak design sendiri website tu weh ggrrr geram.

No comments:

Post a Comment