partner.

semua orang ada pasangan. same goes like me. aku ada keluarga, kawan, semua lah. dan saya ada wawa <3 gedik jap. yela yela, aku sorang je ada BF, kau takde. pergi lantak aku kesah ? hohoho. eh takdelah, aku nak cakap. aku sebenarnya taktau la kenapa macam aku takpenah serik. aku pernah bagitau Lyana pasal ni, tapi takrasa sedih serik trauma sampai nak tukar jadi lesbian bagai tapi entahla. Lyana pun takmacam aku nak sedih gileww eeeuuww. cuma dia cool je. but aku ? aku taktau nak describe cemana. but just like my mom said, one down, ten to go. satu hilang, beratus beratur kat belakang. mama pun pening sampai "yang keje bank tu ke ? yang repair komputer tu ke ?" errrr. entah la. kalau girl lain aku taktau. maybe diorang akan tunggu lama sikit, baru jumpa yang betul, ada yang rembat semua yang ada, ada yang revenge dan ada yang tukar haluan jadi lain. the choice is in your hand ! :)

No comments:

Post a Comment