kpop.

kpop tu korean pop. i wonder if the ballad song still dipanggil pop song. haha. aku takdilahirkan dengan mendengar lagulagu korea, dan aku taktau pun korea tu sebuah negara. aku dibesarkan dengan britney, aguilera, eminem, nsync blabla kecikkecik dah dengar lagu setan kecuali Raihan. siap ada kaset. kalau bawa dalam kereta, siap bawak cover album yang ada lirik. hafal ! okay, pasal korean pop ni, dah banyak sangat group nya. sampai aku taktau "this guy which band ah ?" sebab muka semua sama, nothing special, just dance, hot body, tarian and cute jambu hensem blabla semua. suara ? yang boleh aku cam suara, hanya wonder girls dan dbsk tu jela. yang lain macam super junior 2pm snsd tu ? haram aku takenal. i mean, takcam suara dan muka. kalau adek aku yang obses korea takbagitau siapa mereka mereka ni kalau mereka keluar kat tv show sekorsekor, memang tak ah aku nak cam muka. so, there's nothing special about korean pop actually. tapi aku suka Kim Hyun Joong, muka dia ahhhh senyum dia ahhh. okbai.

No comments:

Post a Comment