kutuk.

perempuan takleh lari dari keje kutuk mengutuk sama ada betul atau tidak ceritanya itu. yeaah, jangan cakap kau takpenah mengumpat mengutuk bagai. nak kata kau suci, pergi jalan aku takpercaya. aku pun sama. tapi aku mengaku, dan mulut memang takmakan saman but bulan puasa, kau sendiri ingatlah nak kutukkutuk ni eh. kalau buat juga, ehem. okay, aku kutuk orang yang aku kenal dan pernah bercakap sahaja. yeke ? setakat ni, tu lah. kau nak marah aku sebab kutuk kau, yelah, sebab aku kenal kau lah aku cakap kau cemana. kalau tak, buat apa aku nak kutuk. bazir pahala aku. and certain case, bila aku tengok cara pemakaian perempuan lain yang takena, taksesuai, itu aku kata sikit. "pakai macam nak pergi buat runway, warna bagai, berlapis lapis, KL je kot" itu memang ah. semua pernah. hello, aku girl aku tahulah. jangan nak cakap kau suci sangat ok ? :)

No comments:

Post a Comment