environment.

suasana penting bagi orang yang utamakan suasana. ada dua jenis, suasana damn this is so peaceful. lagi satu, damn this is so havoc. aku maksudkan tempat macam pantai dan juga gig hardcore. sebenarnya, nak cerita pasal environment tempat bekerja. okay, some people can suit working at anywhere they worked because they can get along easily with the environment. macam aku. first time, senyap segan nak cakap, aku perhatikan setiap sekor perangai yang ada. boleh masuk, ok on. mulalah perangai takbersalah, mulut laser keluar. nak diselitkan disini, orang yang kenal aku selama 4 bulan pun takesah kalau aku kerek okay sebab dorang tahu aku camni. yang dah kenal lama pun tahu, tapi masih ada yang terasa. helo, kesah ? nampak sangat kau takbelajar perangai aku. dan ada orang yang takboleh get along walau dia di suasana yang berbeza. taksemua tempat sama kan suasana dia ? i mean, peoples. bukan suasana pejabat kerusi meja tu, orang sekeliling. jadi, sila belajar perangai orang barulah boleh get along. and tahan maki.

2 comments:

  1. xde masa nak kaji prngai kau. xpenting .buuuuu

    ReplyDelete
  2. oh dalam entry ni ada ke suruh kaji perangai aku ? LOL lagi bodoh tahap gampang BM pun takpaham.

    ReplyDelete