politik.

semua tengah HOT pasal politik. mana mana aku pergi, P*R sana, P*S sini, Bn U*NO sana. haish. langsung aku tak amek tahu. but i just know one thing, siapa yang memerintah dari dulu sampai skang tanpa kekacauan dan skandal dan konflik, itulah aku pilih. alah, dorang mesti cakap, "kau ingat B* baik sangat ke ?" it's enough to see what government have done to our country. pernah tengok P*R bina Putrajaya ? penah tengok P*S maju buat LRT semua ? NO. kerajaan. they all akan cakap, kerajaan bawa masuk duet haram whatsofuckinever. aku taknak tahu. cakap duet pinjaman pengajian korang duet rakyat. hello, if kerajaan tak kenakan any tax on your daddy's salary, kau takkan dapat loan untuk belajar. bukan kau yang bekerja pun. nak cakap duet rakyat. aku takpaham dowh. rasa dah banyak Gov bantu. tapi, aku taknak masuk campur. aku minta tolong, dorang luluskan, itu sudah cukup. bukan nak bangkang. kalau P*R memerintah korang satu hari nanti, lain yang jadi, apa kau nak cerita ?

4 comments:

  1. yaya dh berpolitik ya...hehehe....

    http://bidadarikayangan90.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sbb utama kau. kau xfhm alur politik. kau hanya nampak propaganda di depan mata dan dengar kata propaganda.itu terang lg bersuluh.isu politik murahan dari politik Pusat mmg terbaik. sbb ape. sbb Wang .susur naik turun Wang mereka pegang.Jadi kau rase P*r dan P*s xboleh bina semua tu. sbb tu sume xpenting. sbb xnk Rakyat jd hamba duit. skrang Minyak Ron97 dh naik Rm2.79 sen seliter. tanya mak bapak kau. susah ke bayar tax. kecuali mak bapak kau keje swasta.cuba tgk TV .sume propanganda. tunjuk kerajaan Pusat Bagus. ada Gambar N*jib bg duit kt rakyat bg rumah.dan apa saja utk name. cuba cari Kerajaan Negeri kt Tv ada x? xde kn? itu yg dinamakn propaganda. kau cuma kena bergaul dgn org politik baru kau fhm. beza mana satu yg terbaik. jgn ckp di hujung sudu.takot tertumpah rezeki ke bawah. aku bukan terasa atau apa.mungkin kau keliru. sbb isu ni kebanyakan pemuda dan pemudi kte xbyk amik kisah. cuma mereka xsedar. Perubahan negara boleh diubah di sudut kepimpinan. kalau baik pemimpinnya. baik lah rakyatnya.kalau elok lah agamanya mmg elok la kesejahteraaannya. kau kena research byk suraya. tiada permusuhan antara kau dan aku. cuma aku beri penjelasan dr sudut pembangkang. Mubasyir Zakaria

    ReplyDelete
  3. oh you arent my friends. pergi mati.

    ReplyDelete
  4. aku suka komen mubasyir ni....

    ReplyDelete