style.

mama aku cakap, aku kena pakai tudung sebab rambut aku serabai takesah la kemana aku nak pergi. rambut pendek memanglah serabai, rambut panjang pun ye mama cakap. botak la senang kan mama ? jadi, dari aku bergaya bagai macam orang kaya, lebih baik aku jadi sempoi je. seluar jeans, baju kehulur hilir, tak ikut sangat style sekarang. apa yang aku rasa aku nak pakai, aku pakai. who are you to judge my appearance ? sebab kalau kau tengokkan, kalau kita keluar jalanjalan lepak ke apa kan, pasti perempuan akan pandang perempuan lain atas bawah tengok cara dorang dress up and kutuk sama ada cantik ke or hodoh gila. haha aku perempuan aku tahulah. janji takbogel kan, perempuan ? kau terlalu ikut style. boring.

2 comments:

  1. sama lah dgn saya. ada 4 baju kurung untuk dipakai pada hari jumaaat selama satu semster.

    ReplyDelete
  2. berulang ulang kan manda kan ? takesah pong haha

    ReplyDelete