kawan.

alhamdulillah, dimana aku pergi aku akan dapat kawan yang baik and pasti aku rasa "best dowh lepak dengan dorang ne walaupun gila nak mampus mulut macam longkang" at least dorang jujur. sebab aku jujur dan innocent. ramai kata muka perangai katakata aku semuanya innocent. no wonder la dorang kata aku gila. kahkah. even biasalah tu dalam kalangan bila berkawankan, mesti ada gossip, skandal, konflik, gaduhgaduh, kutuk sana kutuk sini, takpuashati ke apa, itu biasa. orang mana yang takpernah kena dengan semua tu. aku pun pernah nama aku ditulis kat tandas masa form 3. aku tahu gila siapa yang tulis. kesah plak aku. famous dowh aku dulu waah. so sebab itulah walaucemana jahat pun kau kat aku, aku ingat dan aku still boleh anggap kau kawan. yang perempuan jela. lelaki kurang sikit. aku rasa lelaki ne more to heartbreaker. perempuan dia honest. well, aku takkapel dengan pengkid, so no heartbroken la dengan perempuan wahaha.

No comments:

Post a Comment