type.

cara seseorang itu menulis dekat kertas, menaip dekat komputer melambangkan dia seorang yang terpelajar. sometimes takjuga. kan ? macam Anwar Hadi pun guna juga shortform, tapi taklah shortform sangat macam korang. wakaka. aku pantang kalau ada orang taip macam rempit y'all, sah, kau hensem ke tak, reject tetap reject sebab penulisan sakai. kecuali wawa :) ini adalah cara taip yang aku takgemar langsung la kan :

ko baruw tgok result kerr? ktorg dh tgok dh. - taksuka too short.
mana adaa..klu ade pun...ade aku kesah ker??? - ada "..." terlebih symbol.
ak mne tawu ko dh uat k lum pg uat skunk - wtf ?
alaa,,,,nnti saye banje la awak makan k,,,heheheh - simbol yang taksepatutnya ?
itew cuke angat kt awak, awak jgn notty taw - tambah huruf pastu gedik gilababi

ingat kau comel taip camtu ? dahla takkemas, serabut serabai otak aku baca. dari hensem, tapi kau taip camtu, hilang hensem. lagilagi, kau orang yang educated tapi taip macam lanc, apa kes ? dulu aku guna juga shortform, tapi taklah shortform sangat. dan aku mula belajar taip ayat satu persatu eja satu persatu masa di Myspace, bila berkawan dengan Mirza Jamil dan Muhd Nabil. dari situ aku tengok, budak ni taip skema gila, dan educated. bagus. aku wajib ikut macam dia. barulah orang paham apa kita cakap, ye dak ?

3 comments:

  1. Aq pown ta cukew dowh camtuw. Lamew gilew amek macew nk fhm apew kaw ckp. Umur dah 22 / 21 tapi type mengalahkan budak tadika.

    FAK.

    ReplyDelete
  2. LOL siapa taip camni, dia fucked up. haha

    ReplyDelete