skinnay.

two days more to go. minggu ni makan free je. thank you sebab bagi makan. berat aku dah turun. aku dah boleh join kaum di Afrika sana. haish. i don't know what to say. semalam wawa belanja makan nasi ayam pun, takhabis. dia suruh makan banyak, tapi dia tahu, aku takmampu. dashyat la. so guys, beware. your body might be skinny as hell like me when you lost your appetite. aku hilang selera. aku makan pastu takdelah nak jolok bagai kasi muntah balik takut gemuk, but dengan naturalnya memang camtu. bila makan nak penuh, satu tahap, aku nak termuntah. pfft betul. kadangkadang aku bangga, biar kurus, tapi aku sihat. no need to go to London Weight Management ke Slim World ke, mengarut dowh semua tu, habiskan duet je. nak kurus senang, jangan makan benda daging, nasi, lemak. just makan buah dan sayur. kau sanggup ? challenge accepted. lagi satu, aku kena pergi cek abdomen belah kanan juga. ewal dah suruh, takut apendiks. so take a good care of your health dude ! :)

2 comments:

  1. ssh d0e cbaran k0 2..ak ni da r kuat mkn n spacing pr0t ak adalah sgt bsr..klu stakat mkn buah n say0r ak mmg xmmpu..0x0x

    ReplyDelete