trust.

kau boleh percaya sesiapa sahaja yang kau nak. yang kau rasa kau percaya la kan. kalau waswas, better not to tell her or him your secret. ngeh. so same goes kepada saya. kepada kawan perempuan, taksemua kawan perempuan, please alert. walaubagaimana aku cuba sorok problems aku semua, akhirnya mereka akan tahu juga. of course la dari mulut aku. aku taktahan. aku mesti kena mengadu, even with my mom, but bukan daddy, nanti kena ejek je zzz. kawan lelaki pun ada. cuma, hanya dua orang. yang betulbetul aku percaya. bogel depan dia pun takpe, dia takkan rogol aku cewah macam bangang ayat. itu kiasan woi. kehkeh. bezanya, dari segi bersosial sampai tengah malam, aku percayakan iqbal. dari segi masalah, zulfiqar la my bangla. eh lupa, korang takkenal. haha kesah.

No comments:

Post a Comment